andra inlägget 2010-09-30

Tjåhej igen! blev två inlägg idag bara för att jag har det supertråkigt och inte har några tv-kanaler här hos pappa! Men jag grinar inte för det ska ni veta nejnej.. haha!

Efter förra inlägget åkte jag och pappa och hämtade Linn (jag körde) vid Tunabrolokalen, efter det åkte vi till Ica maxi och köpte lite mat och cola light ♥ kärlek till det! Men inget slår Pepsi Max ♥ men tror jag börjar bli beroende inte bra! Iallafall så köpte jag light och det är gottgott det med! Nej nu ska jag nog tänka igenom vad för kläder jag ska ha imon, ska ju på tacomiddag och vi skulle vara finklädda bara för att det är kul, men jag har alla mina klänningar hos mamma och jag har tillochmed Julias finklänning hemma hos mig, så får nog ta en vända dit och hämta dom och sen åka hem till pappa och fixa mig och grejer! Blir mycket att göra imon för jag ska även åka till Rusta och kolla på några billiga men snygga tapeter så vi kan försöka få ngt lite snyggare här hemma hos pappa.. Det är supermysigt men vill ha något annat än vaniljvitt på väggarna..

Jaja nu ska jag nog kolla på film och sen vet jag inte får se om kanske Thimmydagisfröken är lika social som igår, då flyter kanske kvällen på!  för er som snart kommer att lägga er, godnatt på er då! Kommentera gärna om ni tkr någon särskilt tapet är snygg, jag tänkte ngn snygg mörkgrå/grå tapet! Älskar grått och mörklila tillsammans! 

Puss på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0