2010-09-30

Hej! Kom precis in från en gå och spring runda! Var ute i 45 minuter, jätteskönt! Började som sagt skolan 11.20 och slutade 14.00 ungefär så jag har haft en rätt slapp dag idag! Kom på mig själv med att jag åt godis idag! Inte bra jag som skulle sluta! Jaja nu ligger jag ju där jag låg i morse typ, eftersom jag va ute och gick nyss hehe lurigt dedär.

Jag behöver hjälp! På torsdag nästa vecka är det hagafest och är djungeltema! Sämsta temat som finns egentligen.. vem vill gå som en apa eller zebra liksom? jaja jag och julia tänkte klä ut oss som två ******* eftersom alla tjejer kommer vara klädda i leopardmönstrat...  tro mig! Jag tycker faktiskt det är slampigt om jag får säga det själv och jag kommer aldrig i mitt liv ta på mig ngt som är leopardmönstrat! men alla har faktiskt olika syner på allt, men på underkläder kan det vara snyggt! Julia kan ju gå i sin bh, hon har zebramönster på den! hehe hoppas hon inte läser dedär! Fast om jag och Julia ska gå klädda som ******* så måste vi skaffa öron och det vill jag inte ha egentligen, rejält fult och nästan ingen kommer säkert klä ut sig heller.

Iallafall så är det tacokväll imorgon med några av tjejerna ska bli riktigt trevligt faktiskt! :)

Nu sitter jag och kollar in www.dessies.se, www.kissie.se, www.paow.se, www.isabelles.nu, www.finest.se/falsksanning och den bästa bloggen av alla!!! www.kenzas.se!  Hon har den absolut bästa bloggen som finns! Älskar alla hennes kläder och ringar! men vem köper en ring för 800kr?  inte jag!

Har börjar lyssna på Coffey Anderson, underbaraste låtarna som finns jag lägger upp hans album här!

COFFEY!! <---- klicka!


Nu ropar pappa på mat! hejdå! fint väder va det här idag också! ajjj najjsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0