2010-09-29

Hej! Idag har det varit en riktigt skön dag! Började dagen 20 i 11 hade engelska då och då kollade vi på filmen Of mice and men som vi har läst på engelskan förut. Efter den lektionen hade vi mat och efter maten åkte vi på räddningstjänst och hade teori, lite drygt men skönt ändå. Slutade halv fyra och kom hem halv fem ungefär då åt jag och sen fick jag övningsköra till ica maxi med pappa och lilla syster Linn, där parkerade jag precis brevid mammas bil haha så vi ringde henne och hon handlade kattmat till Sankt Algot vi får på söndag! Underbart!!!

Sen fick jag köra hem men bestämde mig för att åka till Max och tvinga pappa att köpa en varsin lyxshake till mig pappa och Linn. Och för att prata om ngt som inte alls har med saken att föra så har jag har faktiskt slängt min pincett!! jag har hittat ngt som är mycket bättre... en ögonbrynskniv! dom skär bort ögonbryna som en rakhyvel fast inte riktigt, men man måste göra det nästan varannan dag men det är det värt för det blir precis som man vill ha dom. jaja nog snackat om tråkigheter!

På fredag blir det tacokväll med några av favorittjejerna! Ska bli riktigt roligt, och på lördag och på söndag ska jag jobba på Shell Seven Eleven vid Coop i Borlänge från klockan 12.00 - 16.00 så det är bara att kika in och låtsas att ni alltid hänger där!



ögonbrynsknivar! från Kicks.



tjahejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0