2010-09-28

Hej hallå! Idag började jag skolan klockan 11,20 jätteskönt och slutade 13,30! Jätteskönt!
När jag kom hem gjorde jag lite mat och smällde i mig det. Fick precis sms från mamma som kommer och hämtar mig runt halv sex, då ska vi på friskis och svettis, ska blir skönt igen! Jag måste verkligen få bättre kropp nu! Orkar inte bära runt på mig själv känns det som! huä! Jaja jag rör iallfall på mig nu och nu gäller det bara att inte äta nå godis och grejer, åt godis igår. Kommer gå illa om jag fortsätter äter så onyttigt! Men jag vet att man kan äta allt men inte mer än vad man behöver. Men jag vill sluta med godis och sånt för egentligen är det inte så gott.

haha jaja jag ska försöka iallfall och vi får se hur det kommer gå, man vill ju se bra ut tills sommaren! Så om man jobbar på det och verkligen försöker så kanske det går? Måste ringa och prata med min gamla fotbollstränare Roger och fråga om som ska träna något på ett gym här i Borlänge som heter Atlantum, tränade där förra året och det är så trevligt och riktigt roligt där! Iallfall, om dom tränar där så kanske jag kan träna med dom slipper jag vara där själv. jaja nog snackat om det! har ni nå tips om viktminskning så hör av er på email eller kommentarer, och jag vet att man inte ser varandras kommentarer men skriv till mig så skickar jag över dom på mail om ni är fler som vill läsa vad dom andra har att säga!

För er som inte vet så fyller jag år om exakt en vecka, 5 oktober! Men har redan fått nästan alla mina presenter, nya jobbingskor, friskis och svettis kort och katten som kommer två dagar innan min födelsedag! UNDERBART! lilla Sankt Algot. Hoppas han inte blir att se ut som katten här nedan, den va mest menat som mig och att jag ska jobba mig till Jessica Albas kropp! haha vilken inte kommer gå, och jag vet inte ens om jag vill vara så smal, men så folk ser mot vilken håll jag vill åt iallfall ;)


hejdå på er!
--->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0