2010-09-26

hej!
Det va kul i lördags i falun och säter! Dock sov jag ingenting mellan lördan och söndan och inte inaatt heller, är jättesjuk nu! gör tillochmed ont när jag andas! Lyssnar på Phil Collins underbara låtar just nu och jag kom och tänka på en sak..

man borde egentligen bli tillsammans så fort man tycker de minsta om en person, för då, under ett förhållande så kommer man lära sig så mkt om personen och om man redan känner varann helt innan som utan och blir tillsammans, då har man ju inget att lära sig? Hur kul skulle det vara? Fast vem vill bli tsm med ngn man inte känner? det låter ju dumt? men släng in en kommentar om vad ni tyckte om det där så skriver jag i nästa inlägg om vad ni tycker osv.

Jaja, ska sova nu och reda ut lite fyllesms jag fått från anton östman ;-)  godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0