2010-09-25

hejhallå! Idag har det regnat hela dagen här men det har faktiskt varit ganska skönt! Kom precis hem ifrån Det spökar i Borlänge med Maja, Linn och Linnea. Efter det for vi hem till Maja och Linnea för jag ville se deras två nya kattungar, och nu ska vi bara övertala pappsen så blir vi kanske med katt! Underbart!
Blev att hyra film och köpa godis så tänkte jag, Linn och mamma spendera denna lördagskväll. Mamam fyller ju 53 år idag så hon fick present sen åt vi och sen for vi ut. Imorgon ska jag och mamma på kupolen och köpa nya löparskor till mig. Nej nu blev det ett riktigt tråkigt inlägg men jag  ska kolla på film nu, Transformers 1 på 4an bästa filmen ever! tvåan är också jävligt bra!

puss hejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0