2010-09-22

hejhejhallååååååå, idag hann jag hem från skolan innan jag gick ut och gick med min mamma som fyller 53 år på fredag!
Efter vi va ute och gick åt vi lite mat som min syster och mamma gjort, det va misslyckat men jättegott! Imorgon blir det skola och sen hem och läsa ur en engelskabok, Of mice and men, laddar hem filmen nu så jag kan se den också, och kanske få en bra bild hur allt gick till i boken.. HATA ATT LÄSA!

jaja, på fredag blir det att fira mamma så vi drar ut och äter med mormor, morfar och självklart Linn!
Efter det blir det lite folk hos mig sen vidare på fest! Sen på natten ska ***** sova hos mig! Blir riktigt mysigt! Blev ett riktigt kort inlägg men så får det lov att bli nu för nu ska jag planera lite mer om vad som ska hända under fredagen.. OCH OMG UNDRA VAD JAG SKA KÖPA ÅT MAMMA, ge mig några tips om vad mammor vill ha (och jag köper inte grejen med att alla mammor önskar sig snälla barn). 


Pusshejjjjjj på diiiggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0