2010-09-20

Vad är grejen med att alla tjejer säger att dom faller för fel killar? Gör man egentligen det? Är alla killar dåliga för att dom inte gör det som man själv tycker skulle vara perfekt? Men vad gör dom för att dom ska vara så dåliga? Tänk så gjorde dom allt dom kunde? Utan att vi tjejer inte märker att dom gör det, gör inte de oss till ännu värre tjejer?  Vi tror allting är som på filmer. Filmer.. det har fasen förstört våra liv. Ingenting är perfekt men i filmerna finns det perfekta saker som kroppar, personlighet, sex, uttryck, utseende, skolor, jobb, allt! Man blir så lurad av filmerna, ingen förstår det. Jag tror man tar åt sig sig mer än vad man tror när man ser en film, dom flesta väljer en vältränad kille med en passion som sport, framför en tjock lat kille som sitter framför datorn och spelar hela dagarna, fast visst ingen kanske vill ha en sån kille ändå, men ni fattar vad jag menar, dom har liksom visat att killar som är större inte är något att ha... Och killar vill ha en smal tjej med stora bröst och stor rumpa med vackert hår och vackert ansikte. Tänker och skriver jag bara det här för att jag inte kan få den killen jag vill ha?



Jaja, idag har jag varit i skolan sen hem och ut och gick i 45 minuter idag bara, kände inte för nått mer och så åkte jag, mamma och Linn till MAX och åt, så jävlans gott! älskar det!!! speciellt smält cheddarost dippen för 7kr! helt underbar! Efter mitt Ultimate cheese mål utan lök och smält cheddarost dippen tog jag en lyxshake! sablar det godaste jag någonsin ätit/druckit. JAJA ikväll blir der inget annat än sängen och imon är det inviduellt val, då har jag idrott med min idrottsklass, ska bli kul, efter det ska jag och mamma på friskis på kvällen! underbart att röra på sig igen. Nej nu ska jag kolla på Svenska New York fruar med mamma!


pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0