2010-09-18

hej vaknade av att min pappa och lillasyster åkte till Malung och kollade på Linns gamla fotbollslag spela. Tjugo över tolv gick jag ut och sprang och kom tillbaka kvar över ett, sen satt jag mig vid dator och ska nog snart sova lite middag känner jag. Ikväll vid klockan sju hämtar Julia upp mig och så åker vi till hennes stall och tvättar häst och fixar inför morgondagen.. Hon ska tävla i Säter imorgon och jag följer självklart med och hjälper :). Ska blir riktigt roligt! :)
 
Efter stallet åker vi och köper pizza på American Take Away (tror det va två för en idag, så bäst att passa på). Sen sover jag över hos julia och uppstigning väldigt tidigt imorgon. Vi åker vid klockan 06,00 eller 07,00 på morgonen!
Jaja nu ska jag nog hoppa in i dushen!

puss på er och så slänger jag in en bild på min allra bästa vän Julia och världens bästa häst Zorrino!










Kommentarer
Postat av: Bella

gott med pizza :D

2010-09-19 @ 18:54:26
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0