2010-09-17

ÄNTLIGEN FREDAG SÄGER JAG BARA!

Idag började jag skolan klockan åtta och har varit igång sedan dess, en kompis som heter jonas kom och hämtade mig så skjutsade han hem mig till Buskåker, och jag var hemma och vilade och väntade på pappa så åkte vi till kupolen och köpte springtights och jacka (har börjat träna igen efter 3 månaders uppehåll). Vi köpte dom på stadium, det va väligt bra pris faktiskt, springjacka och springtights eller springbyxor för 499 kr! Springtightsen va enormt sköna att röra sig i iallafall. När vi var klara med det så var klockan 15,00 då började jag byta om och lånade min lillasysters rosa/lila mp3 och gick ut. Gick ner vid frostbrunnsdalen och upp vid stora tuna kyrka sen mot romme och förbi kioskarna sen ner vid en busshållsplats som leder till en lite cykelväg mot BSM, där springer jag till och från mellan lyckstolpar till valtech (eller hur det stavas, min pappa jobbar där iallfall) sen går jag när jag har ungefär 4 minuter hem. Det vändan tar 45 minuter, måste faktiskt hitta en länge väg så jag är ute i 1h iallafall. Vet bara inte vilken väg! haha! om du kommer från Borlänge kanske du kan ge några tips?

Ikväll kanske jonas kommer förbi och kollar film och proppar i oss lite godsaker, men det blir nog inte så för han har träning ikväll och match imon. Lycka till Jonas! Om inte han kan så ska jag nog höra med julls men hon ska jobba på Coop Forum här i Borlänge ikväll, undra om man ska dra dit och dryga lite.

Min moped kanske äntligen blir såld nu också, skulle vara riktigt bra! Jaja, nu blir det en varm och skön dusch, ska bara städa mitt enormt stökiga rum än en gång!

godkväll på er! :)


Kommentarer
Postat av: amanda k från göteborg

hej! gillar din blogg skarpt men jag tycker du borde ta mycket mera bilder än vad du gör. Liksom hur ditt liv ser ut mer i bilder! tack på förhan / amanda 21-åring från Göteborg!

2010-09-17 @ 17:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0