2010-09-15

hej jag märker att ni tycker jag borde uppdatera mer, men jag orkar inte. Har skolan att tänkta på och är bara allmänt lat. Men lite skärpning kan kanske ske.

I allafall så började jag dagen idag med att gå till skolan som vanligt, halv nio började vi idag och vi hade lite snacka med olika personer i samband med Don't Drink & Drive, ni vet play, man lyssnade på dom när man va liten, dom sjöng t ex us against the world, http://www.youtube.com/watch?v=Qproqejhb9Y. Dom kom till skolan och Laila Bagge och en kille som heter Andreas Karlsson, han satte sig full bakom ratten och har nu skador för livet, alltid en enorm smärta i ena benet och en hjärnskada som gör att han inte kan prata riktigt tydligt. 

Laila pratade om hur hon har lyckats och misslyckats med i hennes liv, det va ganska intressant men jag förstår inte vad det hade med dd&d. Det va en till tjej med, kommer inte ihåg hennes namn men hon snackade om självkänsla och självförtroende, kan ha haft ngt med det att göra.. att man skulle våga misslyckas och det är faktiskt sant men man kan misslyckas på olika sätt.

Efter den stunden i Aulan gick vi och åt och efter det for vi på räddningstjänst, vi hade ett fystest som va enormt drygt, det värsta jag varit med om i mitt liv! ALDRIG MER!! då är jag sjuk i såfall. Efter det for jag hem och duschade och satt lite vid dator och åt, sen åkte jag till ishallen och träffade Aila, Fanny, tysken och Andreas och hans mamma. Aila är tillsammans med Martin som går i min klass, Fanny är martins lillasyster och Andreas är Martin och Fannys storebror dom har även en storebror som heter Mattias men han var inte med. Tysken är en utbytesstudent som Martin har hemma hos sig nu i en vecka. Han var i Tyskland för nån månad sen och bodde hos henne. 

Nej nu är det sängen som gäller! hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0