2010-09-04

hej. Igår va  det fredag så det va superskönt att sluta skolan för veckan, efter skolan åkte jag och Julia till hennes häst i stallet i Bäckan. Jag fick rida medans hon städade och fixade sen gick vi ut en vända då jag fick rida och hon gick brevid moahaha. Efter det åkte jag hem och då fanns det tacos på bordet sen satt jag mig vid datorn och det va då jag skrev till ****** och tjatade på han och tillslut erkände han att han inte va intresserad så jag va grinig och ledsen så gick och la mig klockan halv elva igår, vilket jag aldrig gör, inte ens när det är skola. Men nu blir det skärpning! :-)

Idag är det ju lördag så ikväll ska vi till grammy Goes Street, jag, Julia, Simon och Elis ska dit och sen tror jag vi ska sova hos Elis. Inte fått klart om vi ska det än eller inte, hehe.  

Klockan elva ska jag och kolla på hockey med aila mm. Hennes pojkvän Martin ska spela, den bitch går i min klass och tog mitt headset igår, han sa att han skulle åka 4 timmar i bil, men han åkte till stockholm haha ;) mytarN

Jaja, jag är hungrig nu och så ska jag väll in och duscha snart så hejdå på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0