2010-09-02 GRATTIS ÄLSKADE LILLASYSTER!

hej.        måste säga innan jag börjar skriva om allt, att min syster fyller 14 år idag så ett stort grattis till henne!

Idag har vi nollat ettorna vilket va riktigt roligt! Fyfan va vissa har gjort bort sig men det va ju det som va meningen! Hoppas bara dom felesta hade roligt. Läste precis klart dom 25 sidor man skulle läsa i en engelsk bok till engelskan imon, men jag förstod verkligen ingenting. Jaja, sovmorgon imon till klockan fem över nio tror jag det var.

Mormor, morfar och mamma kom förbi och så grattade vi linn och morfar lite, med pizza och efter det fika. Självklart tog mormor med "emmas favoriter" som kakorna har blivigt att heta för jag har älskat som kakorna i flera flera år :-)

Imorgon är det fredag och jag har ingen aning vad jag ska göra. Skickade precis iväg ett sms till ****** men han svarar inte, så om han inte svarar innan jag lägger mig tar jag helt bort hans nummer och kommer inte fråga han om han skulle med till Grammy Goes Street. Killar borde fan ta mer initsiativ att prata om dom nu säger att dom är "lite intresserade". Får damp, kan ju vara för att jag är helt galen i den killen utan att jag ens känner han, fan, aldrig varit med om att jag är så här desperat någonsin. Och nu när jag tänker efter så tycker jag rätt synd om han. Borde nog verkligen lägga av. haha ajja, blir kanske film imon med några om jag hör runt, dom flesta är nog bakis imorgon för det är soltorgsfest nu så vissa är redlöst fulla just nu, haha vissa har det bra!

Nej nu ska jag nog lägga mig och tycka synd om mig själv i några dagar till så kanske jag kommer upp med nått positivt nästa vecka! vem vet?

Justja, jag ska se till att ta lite bilder på lördag så ni får följa med i bilder också! och nu så ber jag er att kolla in på
www.kissies.se och www.dessies.se och www.paow.se  och www.kenzas.se så får ni er ett gott skratt som ni kommer ha i flera flera flera flera år framåt för ni kommer inte kunna sluta kolla på dom!

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0