6 oktober 2010

hej allihopa!

Idag började jag dagen med en skön dusch och var i skolan klockan 10,40 då hade vi engelska och efter det skulle vi ha räddningstjänst men missade bussen så jag och Julia åkte hem till mig och myste med katten och sen färgade mitt hår, sen skulle vi åka till kupolen men vi skulle få främmande av mormor, morfar, pappa och min storasyster Thereses sambo Kimmo (Therese kunde inte komma för hon jobbade men dom båda kom dagen innan min födelsedag). Iallafall så åt vi paj och efter det fika och jag öppna presenter, ett par leggins av pappa och Linn + tre par spetstrosor som va med i paketet och sen mer av pappa som jag fick va tapeter så vi kan tapetsera mitt rum till helgen, av mormor och morfar har jag fått nya joggingskor och vantar och halsduk, av mamma fick jag katten och godis och jag fick en jacka av Linn förut som jag skulle ränka som present också. Så jag tyckte om det jag fick! Kommer använda alltihopa! Jättenöjd!

I morgon är det torsdag och jag börjar skolan 5 i 9. Efter skolan ska jag träffa en vän som heter Thimmy och efter det hem och duscha och fixa och grejer sen dra på förfest om jag och Julia har tur så vi får komma dit, annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra hehe. Ska till kupolen innan och köpa lite smågrejer också, ska leta efter ett linne eller ngn kjol eller något och funderar på lösnaglar, har ju touch mobil så blir nog lättare nu att smsa! haha!

Har precis kollar på Kungarna av Tylösand och nu kollar jag på CSI.

Nu ska jag lägga mig, blev ingen bild idag för har inte tagit ngn.... men kanske blir mycket bilder på fredag, kan försöka lägga ut en bild på mig innan festandet! puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0