24 oktober 2010

Hej idag väckte mamma mig 10 så åkte vi och jumpade klockan 11 sen for vi till falun och shoppade och sedan vidare till kupolen där jag hittade skor och jacka! Blev helt förälskad i skorna och dom va sjukt billiga, bara 299kr! Så jävla värt det! Och idag fick vi reda på att vi ska flytta igen, så jag mamma och Linn ska flytta till ett ställe som heter Annorlunda, vad kan det vara för ställe tänker ni, men det är en jättefin lägenhet! Och jag och syrran på fina egna rum. Jag och Algot kolla på två och en halv man, och ska snart gå ch sova.

I fredags hade jag min vän över och vi kollade på film till 4 på natten eller nått, det va jättekul, och vi somnade då och då, och vi masserade varandra varannan halvtimme, as skönt! men nu ska jag sluta. men lägger upp en bild på skorna och mig och algot, hejdå !



skorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0