21 oktober 2010 FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING

hej! förlåt för att jag helt enkelt inte orkat blogga alls under ngn vecka, iallfall så har ingenting nytt hänt, utom att Algot har bajsat ner stora delen av mammas lägenhet (tur jag bor hos pappa nudå). I veckan har det varit ganska mycket skola och träna, jag försöker att träna så ofta jag kan och det går ganska bra, idag va jag och min lillasyster Linn på medel puls på friskis och svettis och det va jättedrygt men urskönt!

Det är fredag imon och vi har prov på naturkunskapen som ingen har pluggat på?!? hmm.. vi har en jätteknäpp lärare som är helt wierd...... synd.
Alla i våran mattegrupp fick ig utom en Elin i våran klass, bra där Elin!

Va in och kollade på paulinas blogg (www.paow.se) och såg att det är slut mellan Hugo och Paulina igen! Attans, mitt favoritpar, men jävla dålig stil att vara otrogen sådär som hon va, det värsta är ju att hon vägrade berätta för Hugo och ljög för hela Sverige... fyfan.. fast det va med en rätt snygg kille, NEMO HEDÈN! Han i Kungarna Av Tylösand. 

Tror det blir en lugn helg och ska mest ta det lugnt, för på torsdag smäller det på riktigt, det är Soltorgsfest så! REjVVVVVVV.

Ska lägga mig nu, lång dag imorgon!
puss på er,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0