2010-10-05

Hej! Idag fyller jag 17 år! Så idag har det varit bara min dag, först lunchade jag med en av mina bästa vänner som heter Aila sen när jag kom till skolan hade min andra bästa vän köpt fika med två av våra vänner, så satt vi och fika på mattelektionen, fast dom köpte kanelbullar fast dom vet att jag inte tycker om det, men det va skitsamma! haha om jag värmer dom i micron så kan jag äta dom! Men dom köpte godis och kakor och saft också! Väldigt söta va dom! Sen efter skolan gick vi till Erikslundgymnasiet och va där i en timme ungefär sen tog vi bussen till stan och sedan hem!

Igår va jag med jonas och jag hade faktiskt jättekul, han ville se katten och sen kollade vi lite på en film och åt ben&jerrys.. AS GOTT!!! Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, ingenting antar jag.. tråkigt, min födelsedag och allt ju. HaHa jaja, ska väll se film i min ensamhet ;) hahahah!

Har ni sett att Paulinas (paow.se) och Hugo Rosas gjort slut? Det är väldigt synd, och det har väl stor del med att läsarna är väldigt avundsjuka! HATAR SÅNT! fyfasen. Jag tycker Paulina verkar vara en otroligt trevlig tjej och borde behandlas bättre än vad hon gör, fan folk är inte perfekta när ska dom märka det? Alla gör misstag även dom som har mer uppmärksamhet än andra. Fyfan va hennes och Hugos elaka läsare, man blir bra matt!
Jag hoppas starkt att dom blir ett par igen för dom passa nå otroligt bra. Håller tummarna faktiskt.


Nej hejdå på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0