10 oktober 2010

Hej FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING hade faktiskt helt glömt av, haha.

Hagafesten i torsdags va sådär.. fick ta hand om en gammal vän till mig osm hade druckit flr mycket, va inne och dansade i 30 minuter kanske innan jag och julia fick börja köa utåt.
Nog om det...

I helgen vart det bara slappt och har verkligen inte gjort ngt nyttigt alls i helgen uom tränat såklart! Gick på stationsjumpa på friskis och svettis i lördags och fyfan va drygt det va helt otroligt! Jag började gråta så slut blev jag, det kom tårar men jag bölade inte  ;-).

Söndagen letade vi efter kläder till min storasysters bröllop den 30onde oktober, ska bli riktigt roligt!

I går va det jumpa på friskis igen, stationer igen..-.-

Idag har jag inte gjort något alls, bara kollat film och myst med Algot.

Men NU sitter jag och kollar på Sverige - Holland! 0-2 till Holland, Sverige suger just nu.

Julia ringde precis och frågade om jag ville följa med henne till stallet på måndag och rida med henne för hon har två hästar att ta hand om då! Självklart tackade jag ja, och det ska bli riktigt roligt!

Nej nu ska jag se klart på tv, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0