9 november 2010

Hej hallå på er! Idag har det varit en riktigt lång dag! Började dagen klockan 08.00 med att äta gröten jag kokade ;-) Sen vidare till min lektion som var idrott, efter det blev det mellanmål, yoghurt och banan som jag köpte i kiosken i skolan, endast 10kr blev det! Efter nån lektion gick vi och åt i skolan, det va fisk så jag åt stekt potatis och grönsaker och keso istället för den vidriga fisken... Efter det hade vi en lektion till och jag slutade klockan 13.00, då tog jag bussen hem och åt mellis det blev en naturdiet shake och hårdmacka. Klockan 15.00 tog jag bussen till friskis och svettis, kom dit halv fyra, böt om och väntade liten sen in och jumpa ;-) Efter kom mamma och hämta mig och då hade det fallit så mycket snö att det va täckt med vitt överallt!

När jag kom hem duschade och åt vi sen gick vi till vårdcentralen för vi skulle kolla mina födelsemärken, tog bort två förra året i februari och nu två till. yey.

Ingen bild idag för har inte tagit något kort eller nått sånt. Imorgon börjar jag 20 i 11 vilken ska bli riktigt skönt!
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0