8 november 2010

Hej! Idag har det varit en strålande dag! Började dagen halv nio med frukost! Sen till skolan och då hade vi idrott efter det engelska och sen svenska, efter det gick vi på en föreläsning i aulan om mobbing osv på internet. Om att man lägger ut bilder mm på internet och dom kommer alltid att finnas där, allt man gör på datorn kommer alltid finnas kvar.

Iallafall efter skolan gick jag och tränade med Matilda på friskis och svettis, sen drog vi till resecentrum och köpte busskort sen gick vi till stan och tog bussen hem ;-))

Nu ikväll blir det ingenting speciellt ska väll lägga mig ganska tidigt eftersom jag ska upp redan klockan 06.00 imorgon eller klockan 06.50.... Inte bestämt mig om jag ska duscha eller inte eftersom jag har extra idrott första lektionen. Hmm.. Eller om jag duschar nu och duschar imorgon också! Ja så får det nog bli.. jag duschar håret och kroppen nu, låter det torka, går och lägger mig och duschar efter idrotten. Smart jag är!

Lägger ut bild på mitt mellanmål idag! En supergod shake och ett stort saftigt hårt äpple!

puss på er!

Min hand är misshandlad av Algot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0