7 november 2010

Hej! Sitter i soffan här hos mamma på Örjansgårdarna och försöker lära mig lite maskinenlåtar eftersom dom ska till Peace And Love! ;-))  Det kommer bli nå otroligt mäktigt! Julia ringde och sa att vi bytt hotell, kommer inte ihåg vad det heter men vi ska inte bo på Walhalla iallafall, det nya hoteller va bättre på något vis. Imorgon är de skola och jag börjar 20 i 10 med idrott! ska bli skönt och efter skolan så ska jag på friskis och svettis. Måste verkligen ligga i nu tills utlandsresan! Äta nyttigt och ligga i med träningar!

IGÅR:
Gick ut klockan 22.00 till Carro, vi åkte till Murbo klockan 23.30, det va ganska mycket folk där men mest små, tjejerna där va ungefär 13-16 år vilket är för lite när killarna där är 17-18-19 år! Jaja, det blev lite småtjaffs som jag inte kan ta upp här eftersom min blogg inte är någon skvallerblogg som några unga läser ;-))

I FREDAGS:
Drog ut vid åtta till en kille som heter kroniz, mådde lite illa och så men gick ut ändå. Va hos kroniz till klockan elva halv tolv ungefär.. Då drog vi till Nygårdsdalen där det va en lokalfest. Vi kom in men det va riktigt tråkigt.. Kul folk men vissa hade jag aldrig sett och va inte riktigt det folken jag umgås med.. Men iallafall kom hem vid 02.00 ungefär.

Nu ska jag inte skriva nå mer, ska se TV som jag gjort precis hela dagen idag.

Lägger ut en bild på min IDOL................................ NEMO HEDÈN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0