5 november 2010

Hej! idag är jag klarvaken faktiskt! Började morgonen med att klockan halv 9 hoppa in i duschen, sen frukost  -macka och mjölk, det åt jag framför Smalville, tyckte inte om det programmet förut men nu börjar jag tycka om det. JaJa.. om 20 minuter dvs klockan 11:00 kommer mormor och morfar och hämtar oss och så åker vi ut och äter lunch :) Riktigt härligt :)

Ikväll blir det nog fest om jag hittar på någon, kanske julia hänger med eller så drar jag ut med daniel och några till i klassen kanske, men får la se! Helt superskönt att jag ska åka utomlands, kan inte sluta tänka på det! yyyeeeyy :D

Några har frågat efter min tatuering och här är en taskig bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0