4 november 2010

Hej! idag är jag på sisådär humör, det som är nå otroligt bra är att vi har bokat utlandsresa nu till gran canaria, Walhalla i Playa Del Inglés!UNDERBART!! MEN min pappa är inte så glad över det för vi får inte mopeden såld..... tråkigt, väldigt tråkigt! Har jättedåligt samvete men nu behöver han egentligen inte betala något för jag räknade ut att all mat alltså ter ggr per dag ungefär kommer kosta 300kr alltså 100kr per rätt, så 300kr x 7= 2100kr mitt studebidrag är på 1050kr och jag har kvar sen det sista vi fick och om ja inte köper nått mer så har jag typ 1500kr och så kan kanske mamma hjälpa mig med 500 kr + att jag har 15 euro i mitt rum och mynt. Hoppas det löser sig!

Iallfall så vaknade jag vid halv elva och tog på mig kläder för tjugo över elva tog jag bussen till stan och sen vidare till Bäckan där jag hjälpte Julia med häst och grejer. Sen for jag hem till mamma och mös med Algot och lekta av han lite för mamma skulle komma hem så sent. Åkte hem efter det och sen vid tio i åtta åkte jag och pappa till Coop och hämtade Julia och vidare hem till Julia där vi pratade och bokade resan.

Har fortfarande inte hört av ***** som jag "tjaffsar" med eller något? men då får det vara!

Dagens låt: Damien Rice – 9 Crimes
Dagens blogg: www.paow.se

Walhalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0