3 november 2010

hej, jag mår bättre idag men har inte hört av "vännen" än, så då får det nog vara! Iallfall så vaknade jag vid fem i tolv idag och va helt utvilad, sen drog jag vid klockan ett till åselby för Niclas skulle forsätta sin tatuering, den är inte klar än och det va tredje sittningen haha! stackars pojk! Iallfall så åkte jag hem med tjugo i fyra bussen och åt och har suttit vid datan hela kvällen och kommer nog tillbringa hela natten vid datan också bara för att jag kan ;). 

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, tror jag ska med Julia till stallet! har lärt mig att trava nu hehe, eller näst intill iallfall, kan guppa nu iallfall! Sen i veckan har jag ingen aning om vad det blir. Blir väll att ha tråkigt även fast det är lov, det finns ju inget man kan göra nu när det är kallt och eländigt. Filmer kanske och juste jag måste försöka leta på hela andra säsongen av Cougar Town, finns inget bättre program än det.

Nej nu ska jag ladda upp bilderna till er på Niclas tatuering men kommer bara lägga upp en på bloggen, sen ska jag kolla på filmer jag sett flera miljoner gånger!
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0