22 november 2010 VET DÅLIG UPPDATERING

hejsan! jag har varit jättedålig på att uppdatera jag vet men har varit ås mycekt just nu med lite olika grejer t ex som flytt och sånt, nu den här veckan bor jag hos mamma i Annorlunda iallfall.

Katten ligger och sover brevid mig i soffan och jag sitter självklart med datan! Iallafall så kan jag berätta om min dag idag!

Gick upp klockan 08.30 och drack ett glas mjölk (fick inte i mig nå frukost alls), sen packade jag idrottsväskan och sedan gick jag till bussen när jag väl kommer dit ringer Julia och säger att vi inte har någon idrott (och jag som hade idrottskläderna på dig redan) så jag tänkte att jag kunde ta på mig mjukisbyxorna på bussen. När jag och Julia bytt buss från 601:an till 602:an, så gick vi till aulan och där va det föreläsning om sex och samlevnad eller något såndant och det hade vi faktiskt hela dagen. Jag och Matilda gick till kupolen efter skolan och gick runt där ett tag tills klockan 15.30 för då gick vi till friskis och svettis och jumpande till klockan 17.00 då tog vi 17.03 bussen till stan och köpte råttmat till hennes råtta! Sen tog jag bussen hem till mig och hon bussen hem till sig.

När jag kom hem var pappa här och hjälpte med massa hyllor vi satt upp här i lägenheten, det blev riktigt bra med att vi satt upp en spegel ovanför soffan i vardagsrummet, till middag blev det fisk, potatis och brocolli, det va riktigt gott faktiskt (jag äter inte fisk alls annars) tycker det är riktigt vidrigt men det är den enda fisk jag kan äta.

Tog nyss två apelsiner och kollar nu på Scrubs! Imorgon har jag ingen skola men ska försöka att gå upp klockan 08.00 för att klämma i mig gröt och sen gå och lägga mig igen, ska försöka äta på bestämda tider tills jag åter utomlands och se om jag går ner i vikt ännu mer, har redan nu gått ner två kilo på två eller tre veckor, men jag har fuskat rejält på helgerna!!! FY!

Men det ska bli skärpning med det från och med nu, mitt godis ska vara typ fruktsallader ellerr något sånt.
Nej men nu ska jag nog kolla på TV mer.. hejdå på er och hoppas ni haft en bra dag. Och julia om du läser, så kan du ringa mig då?  puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0