2 november 2010

hej! har lov nu men ändå så glömmer jag att skriva.. illa. Klockan är 23:33 och jag kom precis hem från Julia. När jag kom hem så satt jag mig vid datorn och började tjaffsa med en vän, han är så jävla grinig nu för tiden och så sa jag det och så blev han sur och frågade vad jag ville så jag skrev absolut ingenting hejdå, då skrev han bra. Hatar att tjaffsa om något som inte ens har med mig att göra. Jag är på sjukt dålig humör nu och kommer säkert vara det ett bra tag framöver känner jag.

Veckan har varit skön hittills men det finns ju ingenting att göra om dagarna nu.... Försöker sälja mopeden men det går fan inga bra och jag som ska åka utomlands den 15 december, kommer säkert inte bli av bara för det.. FAN mitt liv går bara neråt nu... jag vill bara grina.

nej jag skriver med ngnannan gång, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0