2010-07-23

Har drömmar någon betydelse? Jag drömde för någon vecka sen att jag såg en mobiltelefon bli överkörd flera gånger, kan det betyda att jag ska vara försiktig med den jag har nu? Min vän drömde om att hon mös och sånt med en kille som hon pratat med några få gånger men inte sett han sen han tog studenten, hon har haft pojkvän i snart tre år, kan det betyda att hon inte vill att den pojken hon har just nu ska vara den första och sista? Men om det nu är så att drömmar har någon betydelse, vad ska man då göra åt saken? Ska man göra som man drömmer eller ska man strunta i det och se om det man drömde händer? Eller betyder inte drömmar någonting?

GRATTIS MIG SJÄLV på namnsdagen EMMA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0