2010-08-31

hej idag har det inte varit en bra dag för mig, inte mått bra alls. Pojkar är knepiga alltså. nej förhållande kanske verkligen inte är min grej eftersom det aldrig flyter på med rätt killar, nu har jag träffat en kille som är hur bra en kille kan bli, men så bara poff säger det så har det gott från bra till sämst i världen. Vi pratar inte ens mer och när vi väl gör det så får man bara sms som "inget:)" "okej:)" mm jag vill att det ska flyta på mer och inte vara så jävla stelt. Nej om han inte hör av sig tills på torsdag (tagit bort hans nummer men har det i ett sms i telefonen) så ger jag upp. Kommer ta bort hans nummer HELT och bara glömma *** ***** ******* * **** *** vilken faktiskt är sant, tro det eller ej!
På lördag ska jag och min bästa vännina åka till Falun och kolla på Hoffmaestro med Elis och ngn mer? Iallafall ska vi övernatta i Säter hos Elis sen och jag hoppas med allt att jag får med mig ****** men det vet jag att det inte blir av så jag kan lika gärna sluta hoppas. Men det kommer jag inte göra för ingenting är omöjligt, utom att han ska följa med............. shitt mes jag är, men jag vet att jag kommer bli helt galet kär i han om jag bara fick tillfället blablabla jag ska sluta babbla om han snart. Jaja sen på söndan vet jag inte vad det blir.
14 :D
Imorgon fyller min morfar år och på torsdag fyller min lillasyster Linn år, tänk att hon blir 14 år:D

hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0