2010-08-17

Alla hjärtans dag, vad händer egentligen om man är själv den dagen om året? Är man misslyckad? Vill alla par ha en dag om året för att äta middag, ha sex, eller kanske till och med älska varandra? Dom har alla dagar om året på sig att göra det och ändå får dom en hel dag. Alla blir ju knäppa av alla hjärtans dag. Och allas alla hjärtans dagar ser ju precis likadana ut, killen skickar blommor eller choklad till tjejen och på kvällen går dom ut och äter och kanske slutar kvällen med sex. Kanske betyder alla hjärtans dag något för mig när jag också älskar en kille som älskar mig, det visar sig hoppas jag! Men ändå, man har ändå fler dagar att fira och äta middag på som verkligen betyder något i varje förhållande något att fira, som ett års-dagen eller 10år tillsammans. Men det räcker inte, dom ska ha en hel dag, en hel dag när allting står still för en annan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0