2010-08-05

Varför är det så att man va superkär i en kille/tjej man inte kan få, men när man väl får den så vill man inte ha den? Varför blir det så? Det är väll onördigt men tanke på att folk tycker det är fel om an inte har ett förhållande i äldre dar och blablabla. Jag tänkte här om dagen att jag vill nog ha barn när jag blir stor, jag kanske vill gifta mig. Men jag tror att det kommer komma någon ny som man blir förälskad i så att gifta sig är ganska stort ändå. Först tänkte jag att det va inte en så big deal men om man tänker efter, det är rejält stort. Liksom tänk så sabbar man det? Då blir det jävla jobbigt att försöka fixa det igen om det ens går. Aja, jag kanske inte borde tänka på det just nu ändå. Men iallfall så väntar jag på att nicklas ska vakna men han blir nog att sova ett tag till, undra om jag ska göra iordning frukost till han.. hah aldrig!

Bilder från Wien kommer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0